Reklamacje
Wszystkie towary dostępne w sklepie są oryginalne, objęte gwarancją producenta oraz są fabrycznie nowe. Sklep uwzględnia reklamacje klientów w przypadku niezgodności z umową towaru konsumpcyjnego w chwili jego wydania na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002r. o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. (Dz.U. Nr 141, poz.1176).
Nasze obuwie wykonane jest ze skóry naturalnej, i tak jak każdy materiał naturalny może nie zachować identycznego koloru oraz struktury na całej powierzchni. Ewentualne różnice wynikają z niejednorodności skóry. Aby obuwie zachowywało właściwy wygląd prosimy o jego konserwację.
Warunki reklamacji:
Reklamacji podlegają wady obuwia, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste za okazaniem dowodu sprzedaży.
Przyczyną nieuwzględnienia roszczeń reklamacyjnych może być:
- Obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący został poinformowany.
- Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy)
- Wygoda obuwia
- Odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.
- Przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych.
- Brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia.
- Naturalne zużycie się obuwia oraz fleków.
- Elementy ozdobne np. paski, klamry, guziki, gumki nie podlegają reklamacji.
Jeżeli uważasz, że zakupione przez Ciebie w naszym sklepie obuwie nie spełnia warunków gwarancji, którymi produkt jest objęty to:
- Poinformuj nas o tym drogą mailową lub telefoniczną.
- ściągnij FORMULARZ REKLAMACYJNY, wydrukuj i wypełnij
- odeślij reklamowane czyste obuwie wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem na adres:
Passion Shoes
F.H. Jari's
ul. Legionów 17
38-400 Krosno
- w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o sposobie rozwiązania reklamacji.
Dokumenty do pobrania: